Menu Zamknij

Ogólne warunki sprzedaży

  1. Godziny pracy biura / przyjmowania zleceń:
    Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 – 15.30. Prosimy o telefony w wyżej podanych godzinach.
  2. Terminy odpowiedzi na zapytania ofertowe:
    Do dwóch dni roboczych reagujemy na zapytanie ofertowe, jeżeli nie otrzymali Państwo żadnej informacji w powyższym terminie — prosimy upewnić się telefonicznie czy e mail do nas dotarł. Oferty standardowe wykonujemy w terminie do 2 dni roboczych, złożone oferty staramy się wykonywać w terminie 7-10 dni roboczych od otrzymania zapytanie.
  3. Materiały:
    Ofertowanie oparte jest o ceny producentów, bądź indywidualnie przygotowane dla nas oferty dostawców. Materiały pozyskujemy tylko ze sprawdzonych źródeł oraz zapewniamy na urządzenia części zamienne (według dostępności dostawców) i gwarancję.
  4. Realizacja:
    Czas wdrożenia oraz przebiegu prac uzależniony jest od złożoności i wielkości projektu, sezonu (letni sezon zawsze wiążę się z dłuższym czasem oczekiwania) oraz możliwości aktualnych mocy przerobowych.
  5. Praca po godzinach wyżej opisanych w pkt 1:
    Praca jest dodatkowo płatna i wyceniana indywidualnie wg. czasu oraz ilości osób zaangażowanych w dany projekt.
  6. Gwarancje i serwisy:
    Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonych urządzeń według ustaleń dla danej inwestycji.
  7. Wyjazdy:
    Oferujemy usługi na terenie całego kraju. Pomimo siedziby w Tarnowskich Górach posiadamy możliwości realizacji projektów w odległych miejscach. Jesteśmy elastyczni względem miejsca pracy.
  8. Spory:
    Spory rozpatruje Sąd właściwy dla naszej siedziby.